Kom endelig og besøg os

Vi har stadig ledige pladser i skoleåret 24/25! Ring 74855333

Se video
Afspil video

Klar til et år du aldrig glemmer?

På Kongeådalens Efterskole står vi klar til at tilbyde dig et efterskoleophold i 9. eller 10. klasse, hvor du får en masse oplevelser, venskaber for livet og muligheden for at udvikle dig – både som menneske og inden for konkrete fag.

Vi har et stort udbud af spændende fag inden for Natur, Kreativitet og Håndværk. Det giver dig muligheden for at udfordre dig selv i friluftsliv, prøve kræfter med landbrug eller gastronomi og få olie på hænderne i værkstedet. Er du mere til de kreative fag, kan du også fordybe dig i design, syning, keramik, musik og meget mere.

Den særlige KE-ånd!

Vi lægger vægt på, at vi ikke er ens, men at vi alle er lige meget værd, uanset om du er god til at køre traktor, skrive dansk stil eller måske synge. Derfor har vi en efterskole med et unikt fællesskab, hvor der er plads enkelte og hvor vi alle har et medansvar for, at fællesskabet vokser og for at hjælpe hinanden.

Med niveauopdelt boglig undervisning møder vi dig, hvor du er fagligt. Niveauet lægges efter det enkelte fag, så du kan være på forskellige trin i fagene, afhængigt af hvor dine styrker er. Det har vi rigtig gode erfaringer med. Fordi det giver dig en masse gode succesoplevelser med at gå i skole og være kreativ.

Vil du besøge os?

Der er mange gode grunde til at vælge Kongeådalens Efterskole, men det træder tydeligst frem, hvis du besøger os!

Er du interesseret i at finde ud af, om vi er den rette efterskole for dig, er du altid velkommen til at besøge os. Vores elever er bredt sammensat fra hele landet.

Læs mere her

Du er også altid velkommen til at ringe til os på tlf. 74 85 53 33 eller sende en mail til info@kongeskole.dk, så finder vi et tidspunkt, hvor du kan komme forbi!

Transport-tider:

Esbjerg – Kongeådalens Efterskole: 35 minutter